pátek 2. listopadu 2012

Koblihy jinak




V mládí jsem velmi milovala koblihy. Taková pěkně čerstvá pocukrovaná kobližka a káva dlouho bývala má nejoblíbenější snídaně..Jenže jaké mé zažívací ústrojí stárlo,  přestávaly mi smažené dobroty nějak dělat úplně dobře. Již dlouho jsem měla vytipovaný recept na koblihy pečené v troubě. Jen jsem měla obavy, zda budou chutnat, zda je bude doma vůbec někdo jíst. Nějak jsem stále doufala, že se mi poštěstí je někde ochutnat. No, nepoštěstilo a tak jsem se do nich dnes odvážně pustila. Použila jsem tento recept. Pak napjatě čekala na reakce. Byly více než dobré. Pravda, není to ta úplně klasická kobliha. Líbilo se mi označení " lepší buchty sólistky", na které jsem někde natrefila. Pokud milujete chuť smažených koblih,  možná budete zklamáni. Ale pokud rádi oželíte smažený tuk, rozhodně neváhejte a recept vyzkoušejte. Zklamaní určitě nebudete.

1 komentář:

  1. Krásné orchideye.
    Koblihy z trouby znám a nám doma chutnají!I když u nás se "sežere" sladké vše dřív, než to stihne vystydnout:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!