neděle 16. září 2012

Stále se něco děje

Ano, děje, teď jen to po týdnu správně shrnout.

Tatínek dokončil dětem v pokoji poličky na knihy. Radost z nich byla veliká. Už je opravdu potřebovaly. Knížky měly zatím ve skříňce, ale vzhledem k narůstajícímu počtu už jsme ztráceli přehled. Teď jsou všechny přehledně vyrovnané na polici, vše se snadno dohledá. Police jsou vymyšlené tak, že se dají v případě potřeby ještě rozšířit.

Tatínek pořídil novou chovničku na rybky. Tedy - chovnička není to úplně správné slovo. Protože se nám paví očka neustále množí, naše malá chovnička byla již přeplněná. Odhlasovali jsem tedy koupi nové. Tatínek odjel a vrátil se s 60l akváriem.Prý nebylo o moc dražší než ty menší. Akvárium tedy s Klárkou osázeli rostlinkami a všechna miminka tam přendali. Při tom bylo provedeno "sčítání lidu". Výsledek mě ohromil. Tušila jsem, že "huboprdek" (tohle označení pro ně vymyslel David, ale proč netuším) je hodně, ale výsledná cifra 130 mě vážně vyrazila dech.

Od půli týdne Klárka bojovala se střevní virozou. V podstatě jsem to očekávali, ve třídě ji mají hodně rozšířenou a děti zvrací při vyučování o sto šest. Naštestí u Klárky měla velmi lehký průběh a tak zameškala jen dva dny školy ( jojo, na probiotika nedám dopustit!).

Na sobotu jsem si plánovala dopoledne trochu pro sebe, jenže člověk míní a pan učitel baletu mění. Začaly nám sobotní zkoušky na podzimní soutěž.

Dnes ráno se David vzbudil s pořádnou rýmou. Ale 2 týdny ve školce považuji u něj za úspěch. Nechám si ho teď pár dní doma, abych dohlédla na pořádné smrkání. On bude jen rád. Do školky totiž chodit nechce, je den ode dne horší. Poslední dva dny tam dokonce během dne plakal, prý se mu po mně stýskalo. Ach jo.

Dnes také vyrazila Klárka s tatínkem na akvaristickou burzu. Potřebovali dokoupit nějaké rostlinky do "chovničky" a prý také jeden ancistrus by se hodil. Rostlinky přivezli moc pěkné. Ancistrusové jsou dva, aby jim nebylo smutno. A také nám přibyli nějací samečkové pavích oček, prý aby jinak zabarvili náš chov. V garáži čeká velké 100 l akvárium. Začáním mít obavy, že nás nakonec rybičky vystěhují. Na jednu stranu nadávám, na druhou stranu jsem ráda, že si Klárka s tatínkem našli společného koníčka. S akvárii spolu tráví teď hodně času, a to je pro mne důležité.

Při pravidelné spršce jsem našla na několik svých orchidejích poupata. Už se těším na nové květy!

2 komentáře:

  1. Máte velkochov :-) Za chvíli je budete moci prodávat. Někdy akvárka s rybičkami nafoť, až bude plné i to velké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano - vždyť já už jsem jim říkala, ať se na burze zeptají, za jakých podmínek mohou prodávat. Už se vidím,jak otravuju všechny známé v okolí, jestli nechtějí rybičky!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!