pátek 28. září 2012

Cvičení Hopík





Celý týden bojujeme s Davidem se školkou. Každé ráno, jakmile mu dám oblečení, aby se oblékl, začne plakat. Pláče doma, cestou do školky, v šatně. Ve třídě ho nemůže paní učitelka ode mě odtrhnout. Není to z jeho strany žádné hysterické divadýlko,  je opravdu nešťastný, pláče potichu, krokodýlí slzy se mu hrnou po tvářičkách. Nemusím asi rozepisovat, jak  mi je, když ze školky odcházím. V poledne si vyzvedávám veselého kluka, který se stále objímá a pusinkuje s kamarádkou. Tvrdí, že ve školce to bylo fajn a ráno plakat určitě nebude. Dost mě tento pravidelný rituál vyčerpává a nevím, jak dlouho to nervově vydržím.

Dnes začalo cvičení pro předškolní děti Hopík. David už dlouho o tom mluvil, chce tam prý chodit, určitě bude s dětmi cvičit. Mě se líbila možnost být s ním v tělocvičně, tak jsem doufala, že by to mohlo klapnout. Jen se začalo cvičit, Davídek se usadil vedle mě na žíněnce, cvičit s dětmi rozhodně nebude. Nabízela jsem mu, že půjdu s ním. I Klárka, která s námi šla jako psychická podpora, byla ochotna si tam s ním mezi prcky sednout a cvičit. Nepomohlo nic, David si trval na svém. Tam rozhodně nepůjde. Zhruba v polovině hodiny instruktorka rozsypala po tělocvičně barevné kuličky. S Davídkem to hodně cukalo, ale prý ne, nepůjde. Najednou to však nevydržel a s pokřikem : "Jdu na to!" s konečně také zapojil. I hra s míči ho nadchla natolik, že byl ochotný běhat s dětmi do konce hodiny. Večer básnil, jaké to bylo fajn, určitě prý chce do Hopíku chodit. Jsem opravdu zvědavá, jestli mu nadšení vydrží do příštího týdne.

1 komentář:

  1. Ali, to znám. Prostřední plakala i ten rok, co měla odklad a vlastně už byla školák. Do smrti nezpomenu ty očička, když jsem odcházela...A nepomohlo nic. Když jsem začala vodit Lucku, všechno se ve mě svíralo, a to uplynulo 10 let. Lucka byla naštěstí pohodář, tak se to ve mě usadilo, ale byly to muka. Ale neslevuj, v klidu vytrvej. Já s ní do kroužků chodila iv první třídě. Seděla jsem tam celou dobu, jinak by tam ani nezůslata. Dnes je jí 19 a o matku nejeví zájem :).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!