sobota 1. září 2012

Náročný týden



Tento týdne byl náročnější, než jsem si původně dokázala představit. Ještě v úterý a ve středu Klárka navečer vyrazila s kamarádkou za zábavou. Ale protože ve čtvrtek ji vzbudit před osmou hodinou - ji, která stává celé prázdniny kolem sedmé - byl nadlidský úkol a navzdory 11 hodinám spánku měla pod očima kruhy, na kterých by se mohla houpat, po zbytek týdne jsem na odpoledne naplánovala pouze odpočinek. Takhle unavenou Kláru jsem ještě neviděla. Ona to samozřejmě nepřipustila, ale bylo toho na ní opravdu hodně. Náročný týden byl i pro mě a Davida. Ukázalo se totiž, že Klárka není tak úplně samostatná, jak se původně domnívala, takže na balet ji bylo třeba každé ráno vodit. S tím jsem původně nepočítala. Také jsem dva dny v týdny ve škole víceméně prožila celé, protože jsem měla dozor. Bylo potřeba převést holky do bazénu, potom pomoct s mytím, sušením a fenováním vlasů. Jeden den jsem musela s nimi i do bazénu.  Náročné to bylo i pro mé rodiče, protože David hodně času pobýval u nich. To však nakonec nebyla taková hrůza, jak jsem se původně obávala. Davida dost chválili, jak byl hodný. Když nemá po ruce Klárku, nemá se s kým prát a hádat a je klid. Jsem už opravdu ráda, že je pátek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!