neděle 15. července 2012

Opět v ZOO







Vůbec se mi to dnes nehodilo. Ani předpověď počasí nebyla příliš ideální. Ale měli jsem ještě jednu "adoptivní" vstupenku, jejíž platnost končila. Bylo mi líto nechat jí propadnout. Navíc, naše děti při zaslechnutí slova zoologická neudrží nic doma. A tak jsem tedy opět do ZOO vyrazili. Počítala jsem s tím, že pobudeme tak do pozdního oběda a při prvních dešťových kapkách prchneme. Ale mi neumíme odejít dříve než zavřou. I dnes jsme nakonec ZOO opouštěli až po výzvě, že se opravdu zavírá. Prošli jsme opět úplně všechno. Nechybělo ani povinné krmení ovcí a koz, jízda na ponících a v tramvají. Tam tedy jen David, Klárka by se asi do vagonku už nevešla :-). Dvě velké přeháňky jsme přečkali v pavilonech. Díky tomu jsme snad i přepočítala gaviálům všechny zuby. Jednu velkou výhodu nejisté počasí mělo. Velmi málo návštěvníků. Tak málo lidí jsem v létě zde snad nezažila. Nakonec jsem byla moc ráda, že jsem šli.

2 komentáře:

  1. Tiše závidím, sakra já tu Vaši ZOO musím nějak naplánovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla by škoda nechat propadnout lístek. Malou návštěvnost závidím, nejvíc mi tam vadí právě ty davy, rozhodně víc než pár kapek deště.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!