čtvrtek 14. června 2012

Moje kaktusy



Byla jsem tu vyzvána, abych se pochlubila také svými kaktusy. To je trošku problém, protože svou sbírku mám u rodičů. Mají tam ideální podmínky - dvojitá okna, nemusí tedy během roku vůbec měnit stanoviště. Doma máme sukulenty, které jsme vloni postupně začaly s Klárkou nakupovat a letos už i nějaký úspěšně namnožily.
K rodičům se nedostanu na kvetení v ten pravý čas. Většinou mi mamka večer do telefonu hlásí : "Dneska nádherně kvetl ten a ten". Když už se nachomýtnu na správném místě ve správný čas, nemám foťák. Musím se polepšit a myslet na to. Dnes jsem se k mamce dostavila i s foťákem a nejlépe kvetly tyhle dva. Doufám, že je to jen ochutnávka a podaří se mi ještě něco vyfotit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!