pondělí 28. května 2012

Přijímačky

Po roce se opět konaly přijímačky do hudebních škol. Za ten rok se mi celkem úspěšně podařilo Klárce rozmluvit klavír. Nějak nám to vázne na prostorových možnostech bytu. Celý školní rok hraje ve škole na zobcovou flétnu. Baví jí to, jde jí to, přijde mi škoda toho zanechat. Tak se Klárka rozhodla pro  přijímačky na flétnu. Chtěly jsme zvýšit pravděpodobnost přijetí, proto jsme kromě školy , kam se Klárka hlásila vloni, vybraly ještě jednu. Také jí máme relativně blízko a má dobrou pověst. Jen tam byly přijímačky minulý týden, v době Klárčiny nemoci. Rozhodla jsem se tam zavolat a domluvit nějaký náhradní termín. Vzala jsem telefonní číslo uvedené na www stránkách na první místě a dovolala jsem se, k velkému překvapení, rovnou k panu ředitely. Nejdříve jsem nevěděla, zda se nemám omluvit a požádat o přepojení na nějakou sekretářku, nakonec jsem náš problém vysvětlila rovnou jemu. Pan ředitel byl velmi milý a vstřícný. Rozhodl, že nebudeme nic odkládat, rovnou odpoledne máme k němu přijít.
Jely jsem do školy hned z baletu. Pan ředitel nás velmi mile uvítal  a došel pro kolegyni, která hru na flétnu vyučuje. Byla to mlaďounká slečna, asi studia dokončila nedávno. Těžko říct, zda byla nervoznější ona nebo Klárka. Klárka téměř nevěděla, jak se jmenuje, na datum narození si nevzpoměla ani omylem.Paní učitelka zakoktala něco v tom smyslu, že přezkoušení by raději nechala na panu řediteli a stáhla se do ústraní.
Po obvyklém přezkoušení se pan ředitel omlouval, že mi nemůže s jistotou slíbit, že Klárku přijmou. Zájemců je moc, musí se vybírat. Z všech testovaných dovedností dostala Klárka A, tak šance tu je.
Škola na nás udělala  moc dobrý dojem. Jak svým umístěním, okolím , tak (a to hlavně) ochotou a vstřícností. Bylo by fajn, kdyby Klárku přijali. Moc se jí tam líbilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!