pátek 20. dubna 2012

Týden za námi


 Zase je za námi další týden a já nic nenapsala. Jsem to ale ostuda! Pomalu se mi z toho stává týdeník. Ale ono se toho nic moc světaborného nestalo. Naštěstí. Protože když se něco u nás děje, většinou to zavání malérem. Pokusím se uplynulý týden nějak shrnout.
Děti obě nudlají, David po téměř týdnu léčby doma začíná pokašlávat. Ach jo.
Klárčina paní učitelka byla celý týden nemocná, byly zrušeny rodičovské schůzky. Ale neuniknu jim, příští týden už bude paní učitelka zdravá a v úterý se na nás těší.
U Amelky  se mimoc zalíbily stírací sešity. Konečně jsem je pracně objevila v obchodě. Davidovi se moc líbí. On nechce vůbec malovat, ani vymalovávat, ale tohle ho baví.
Koupily jsme s Klárkou základ pro kostým na baletní soutěž - červený dres s malou balerinou. Teď to "jen" vyzdobit nějakými kamínky a blýskátky, aby z toho byla cikánská princezna. To se zapotím. Já tohle ale vůůůůbec neumím!
Proběhla u nás rodinná debata o budoucnosti, alespoň mám konečně jasno o své budoucnosti.
Klárka už chodí pravidelně sama ze školy. Je na to náležitě pyšná, protože je jediná ze třídy. Už to zvládá bez strachu.


Vyzkoušela jsem recept na skořicové františky. Měly úspěch, rodinná rada se usnesla, že je rozhodně nepeču naposledy. Nejsou tvarově úplně ideální, snad to časem doladím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!