sobota 31. března 2012

Zahájení sezony v ZOO





Slavnostní akci zahajení sezony v ZOO bych si klidně nechala ujít. Nemám takovéhle masové organizované akce ráda, v davech lidí trpím. Jenže nám poštou přišli volné vstupenky. Nějaké jsme udali, ale přišlo mi líto nechat 4 propadnout, obzvláště když naše děti zoologickou zahradu milují. A tak jsem, navzdory počasí, vyrazili na rodinný výlet. . Počasí se nakonec ukázalo být našim spojencem. Díky němu totiž dorazilo do ZOO relativně málo lidí. Nastudovali jsem pečlivě program zábavných akcí a uzpůsobili jsme naši trasu tak, abychom na žádnou akci nenarazili. Povedlo se, některé části programu byli vzhledem k počasí zrušeny, takže jsme potkávali opravdu málo lidí. Většina zvířat byla schovaná v teple pavilonů, mají více rozumu než my. Děti jsem navlékla jak na cestu na Sibiř, tatínkovi je teplo pořád a já vydržela statečně mrznout od 10 do 16 hodin. Pak už nás nepříjemný déšť vyhnal. Ale viděli jsem, co jsme vidět chtěli. Jen kozy a ovce byly zalezlé a ani dětem se je nepodařilo na krmení nalákat, aby opustily teplo chléva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!