pondělí 5. března 2012

Vzpomínka


Poslední dobou to vypadá, že se tu snažím postupně přestavit své květinářství. A o každé kytce píšu, že jí mám obzvlášť ráda :-) O téhle chudince to ale platí dvojnásob. O letních prázdninách u moře před hotelem rostla nádherná obrovská palma. Ještě jsem nenastudoval přesně jaká, ale tipuji, že to bude nějaká yucca. Měla pár odnoží. Poslední večer moje mamka nazaváhala a jednu odnož odlomila. Já ji po příjezdu domů zasadila a dlouho se nedělo vůbec nic. Kolem vánoc uschl a odpadl prostřední list. Říkala jsem si, že když odejde růstový střed, je to konec. Částečně z lenosti, částečně z nostalnie jsem však výhonek nezlikvidovala, občas trošku zalila. A ejhle, minulý týden jsem zjistila, že ze středu vyrůstají tři nové lístky. Tak to vypadá, že památka na krásnou dovolenou zůstane zachována. Při každém pohledu na ní si vybavím šumění a vůni moře a těším se na léto.

3 komentáře:

  1. Tak to moc gratuluji! Mě se doma kytky moc nemnoží...

    OdpovědětVymazat
  2. To je parááda. Někdy, když už člověk nedoufá...přijde nový začátek...

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie to krásně vyjádřila. Živoucí vzpomínka na krásnou dovolenou :o)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!